Thursday 7 November 2013

Red Delicious Men

Nota : Wangian untuk lelaki ini diperbuat daripada nota berkayu telah diperkenalkan pada tahun 2006. Makna dalam botol merah ia membawa nota seksi dan berani untuk lelaki. Nota atas diperbuat daripada manis bergamot segar bersama-sama dengan buah pelaga, limau, oksigen, brendi dan rum. Hati membawa nota kunyit, kopi, epal minuman keras, dan orkid. Asas adalah hangat dan lembut, bersama-sama dengan nota sandal dan vanila, disentuh oleh nota yg berhubung dgn hutan dan selaras lumut. 
Botol yg berbentuk epal ini boleh didapati dalam 30ml dan 100ml (edt).


RM100 (30ml) 

RM140 (50ml)







Be Delicious Men


Nota: Aroma ini mempunyai bauan berry Jintan saru, nilam, epal hijau, kopi, nota laut, melati, limau gedang dan nota yg berhubung dgn hutan.
Boleh didapati dalam 50ml&100ml


RM140 (50ml)

RM160 (100ml)












DKNY Summer 




Nota : Nota atas limau, lada putih dan halia. Jantung terdiri daripada delima, teh oolong, geranium dan jus lobak merah. Asas itu dibuat daripada vetiver, oakmoss, akar orris, dan ambar.
Botol ini edisi terhad datang dalam reka bentuk bangunan pencakar langit; kaca yang telus dihiasi dengan jalur yang mengandungi cecair berwarna biru lembut minyak wangi ini. Terdapat di dalam 100 ml (edt).


RM160 (100ml)



Powered by Blogger.